muzica…încotro ?

29 Oct

E muzica dumnezeire

Sau un concurs, o performanță?

Românul, talentat din fire

E ca magiunul de pe clanță

Nu stă ca omul în borcan

Noi sa-l gustăm cu lingurița

Și să ne bucuram un an

Cum el ne-a îndulcit gurița.

Plecam cândva de la concerte

Meditativi și visători

Acum plecăm cu gânduri certe:

Da, ăștia sunt învingători

Au rupt. Tu ai văzut ce voce,

Ce ambitus are gagica?!

La limită să se sufoce

Mariah Carey i-a luat frica

Da’ ce spunea acolo maică?

Că pân’ la mine n-a ajuns

Sufletul meu are o gaică

Voiam să-l pun acolo sus

Dar am rămas cu el în palmă

Parcă Maria lui Tănase

Nu prea făcea atâta larmă

Dar sufletul… cum să mi-l lase?

Nimic de zis, fătuca astă

A dat din mâini, s-a agitat,

Are o pregătire vastă

Concursul l-a și câștigat

***

Un teanc de diplome adună

Dar are și ceva să spună?

Un răspuns to “muzica…încotro ?”

  1. Maria Günther Noiembrie 2, 2014 la 15:50 #

    Doar… Competie… imi suna
    La subiectul „decodat“
    … Ca de-o invatatoare sobra
    Ce striga numai la predat.

    Intai, m-am intrebat… Copilo
    Ce toale ti-or fi aruncat
    Caci imi pari, cumva, fragila
    … Ca la bunici sa ti le cat.

    Nu mai spun de ochelarii
    Ce nu de-ajuns de mari i-ai luat
    Incat mai lipsea accesoriul
    … Ca vocii timbrul sa-i fi dat?…

    … Sau azi, pe Missi-vita portu-i
    La copypaste deviat
    Desi, adeseori sa spun vrusei
    … Dar am lasat…
    Ca bluesul si pe valurile-i
    Gandesc ca bine-i leganat…

    Asa ca… Din curiozitate
    Si la original intrai…
    Sa ma conving ca-ntr-adevar
    … In competitie doar stai!

    Ce Color Purple mie-mi canta
    … Suna ca imnul invierii…
    Tu urli cat te tin bojogii
    Din primul ton!… Sa-mi urce perii!

    Ma-ntreb de critica-i vazuta
    La rece… Cum tu „cool“ le canti
    C-adeseori ma mana gandul:
    … Doar laurii va plac pe frunti!

Lasă un răspuns

