o scrisoare…găsită

12 Oct

    

Luuume lume! (oameni buni!)

Îți dau timp să te aduni

Am o veste cu privire

La ceva ce va fi știre

O voi scrie-ntr-o revistă

Ca un răcnet de Carpați

Doar puțin să așteptați

Până pun o întrebare

Unui grangur cu rang mare.

Oare vrea o publicare?

Am în mână o scrisoare

Am dat un inel pe ea

Cu o piatră, uite-așa!

(“Uite-așa”, adică mare)

Fetei ce prin buzunare

A cătat când la spălat,

I-a dat bosul, un halat.

Valorează o avere

Iată ce pe ea voi cere:

Am fotolii cu duiumul

Nu-mi mai trebuie nici unul

Aș vrea, la valoarea mea

Cea mai mare canapea.

Bosul mi-a trimis cadou

Mercedesul cel mai nou

L-am primit că nu-i frumos

Să refuzi un mare bos

Însă nu e de ajuns

Președinte mă vreau uns

Să nu-i treacă nici prin gând

Că voi aștepta alt rând

Eu i-am spus. Sper să nu uite

De memorie s-asculte.

Lasă un răspuns

