Dacă n-ar fi existat epilarea

9 Oct

Dacă n-ar fi existat epilarea?
Simplu.
Nu ar fi existat nici producători de aparate pentru efectuarea acestei operațiuni

Epilarea n-a existat
Au existat în schimb
Fire de păr crescând în mod necesar
În zone vizibile dar și tainice.
Au mai existat
Simțuri trezite la vederea sau atingerea
Acelor zone cu pilozități
Au existat miresme
Feminine, curate și ne ucise
De tot felul de parfumuri artificiale.
Existau și cuvinte
Rostite cu tremurat de voce.
Și pentru că pe lume
Au apărut bărbați leneși
Care nu aveau răbdare să numere cu tandrețe firișoarele delicate,

Cărora cuvântul dragoste li s-a părut prea greu de rostit,
A apărut cuvântul sex,
Care de cele mai multe ori femeilor le ieșea fără soț
Iar bărbaților fără soție,
S-a trecut simplu
De la naturalețe
La epilare.

Cam așa aș fi scris eu pentru concursul Superblog 2014 😉

5 răspunsuri to “Dacă n-ar fi existat epilarea”

  1. Ioana Octombrie 9, 2014 la 22:45 #

    E o prostioară de poezie dar m-a făcut să râd 🙂

  2. Ivon Savulescu Octombrie 10, 2014 la 22:56 #

    Haios si cu substrat! Mi-a placut!

  3. alma nahe Octombrie 12, 2014 la 23:06 #

    Am citit-o chiar acolo unde s-a produs. Am zâmbit! 😉

    • geluodagiu Octombrie 12, 2014 la 23:16 #

      Am bănuit eu ceva. Dar voiam să nu mă dau muza ta ci viceversa 😉

  4. Ra.Luca Octombrie 14, 2014 la 12:53 #

    Frumos!:)

Lasă un răspuns

