De ce nu particip la Superblog 2014

4 Oct

Eu sunt făcut dintr-un aluat
Ce nu prea creste prin concursuri
Și supăr netu-n lung și-n lat
Nici nu îmi place să iau cursuri
De cum se vând niște produse
Vă dau exemplu cum văd eu
Reclama la sirop de tuse
Peste ținut, un teleleu
Se plimbă cu un avion
Împrăștie un praf ciudat
Sparge flacon după flacon
Iar praful de l-ai inhalat
Te-ai și ales cu-n guturai
E fabricat și antidotul
E-mprăștiat deja pe plai
În farmacii se află totul
Mai trebuie un Superblog
Să te îndemne să pui botu'(l)
Să cumperi salvatorul drog
De ce să îmi forțez eu muza
Pentru un pumnișor de bani?
Mai bine să îmi crape buza
Decât s-ajut niște golani
Nici când eram copil la mama
Nu ajutam pe un geamgiu
Ce mă plătea să sparg de-a valma
Geamuri la oameni și să fiu
După aceea băiat bun
Și să le dau la toți adresa
Geamgiului, să tragă tun.
Acuma asta face presa

***

A fost odată pe pământ
O regulă capitalistă
Industria lua avânt
Și lumea nu era prea tristă
Iar regula ce ne spunea.
Că dacă piața o cerea
Atunci produsul apărea
Și piața o satisfăcea
Acum e altfel. O fi bine
Să fac produsul înainte
Și-apoi să te forțez pe tine
Să fii o piață fără minte?

Și ar mai fi o întrebare:

Profitul unde merge oare ?

Lasă un răspuns

