Vânătoarea

28 Aug

 

De 25 de ani

Am început o noua eră

Am fost considerați  ciobani,

Acum ogari de carieră.

Vânatul ni s-a arătat

La început, un fel de viză

Și liberi am fi colindat

De nu am fi intrat în criză

Doar vânătorii, oameni buni,

Au consumat vânat la masă

Iar noi ogarii doar căpșuni

Am tot cules, plecați de-acasă.

Începe-acum o vânătoare

Un scaun este-acum vânatul.

O lege de eliberare

Ne pregătește și Senatul

Nu, nu e pentru toți ogarii

Unii vor merge doar la vot.

Ea va elibera primarii

Și nada lor va fi un pot

Ce va lasă și loc de șpagă.

Orice primar acum e liber

Pe turta lui ceva să-și tragă

Doar să-și aleagă un nou lider

De la partidul la putere.

Și ar mai trebui ceva

Să facă tot ce i se cere

Când noi, gonacii, vom vota.

În rest.. o nouă vânătoare

Și știm cu toți ce-nseamnă asta

Suntem băgați într-o vâltoare,

Ca să traiască bine… Casta.

Lasă un răspuns

