protestez

10 Aug

E vremea marilor proteste

Și vreau și eu să protestez.

Că prea am fost supus la teste

Când încercam să mai postez

Câte ceva pe “psi” platforma.

De multe ori am renunțat

Eu nefiind de meserie

Nici scriitor, nici ahtiat

După setări inteligente

Ce nu ajută la postat.

Mă bucuram și eu, ca omul

Ce învățase copy-paste

Gândeam că am descoperit atomul

Dar sunt supus mereu la test.

Ba că nu știu să diacritic,

Ba să repet mereu  adrese

De URL în modul scriptic.

Eu am crezut că cercetări

Se fac în zona de setări

Ca să aducă ușurări

Când încercăm comunicări.

Dar cred c-am înțeles greșit

Cercetătorii au muncit

Să inventeze, ipocrit

De instalare harnic kit

Să-ncurce orice încercare

Să-mpingă pan’ la anulare

Dorința de comunicare

Când încercăm câte-o postare.

Așa că eu m-am enervat

De chinul pentru comentat

Și am trecut la protestat:

Jos! strig la tot ce m-a-ncurcat.

Am să încerc un link să pun

Către acest al meu protest

Dar cred că nu-s atât de bun

Să trec asemenea un test.

 

 

 

 

Un răspuns to “protestez”

  1. Ivon Savulescu August 11, 2014 la 10:47 #

    Super!

Lasă un răspuns

