CÂND SINGURA SOLUȚIE E ÎNCĂ O REVOLUȚIE, NU O NUMI… PLIMBARE!

10 Aug

 

Privesc  acum la o plimbare

Ce-o poate face orișicine.

De ce recurg la instigare,

Dar nu-și asumă? Nu e bine

Îmi sună a manipulare

“Prostimea” vine și susține

Iar dacă iese cu scântei

Atunci vor spune: “Ce-ai cu mine?

Nu-s eu de vină, ci doar ei

Eu am tot spus ca om cinstit

Că o plimbare vreau să fac

Ce vina am că am găsit

Mulțimea agitată-n parc.”

Asuma-ți frate, lupta ta!

Pe ceilalți nu-i manipula

Mai bine ai organiza

Un miting, un război, ceva

Și oamenii te vor urma

Înțelegând că lupta ta

Nu este dusă doar așa

Ca o “plimbare”, undeva.

Ei bine, nu mai încerca

Să scoți castanele din foc

Arzându-ți mâna…altuia

De asta nu mai este loc.

Tu fii cinstit și curajos

Mulți  ți se vor alătura

Fii clar și strigă ce vrei jos

Dar și ce vrei  sus a urca! 

Lasă un răspuns

