ZECE ANI

9 Aug

 

Zece ani cu voinicie

Și-au bătut joc de domnie

Două sensuri sunt aicea

Ambii au jucat cu pricea

Unul de la Cotroceni

Altul, glugă de coceni

Adică de ziariști

Ăștia sunt acuma triști

Au greșit însă cocenii

Ne văzând cum coctrocenii

Sunt cu Ponta mană-n mană

N-au ales calea cea bună

Au pus botul la vrăjeală

Crin se lasă pe tânjală?

Nu s-au întrebat de ce

Era foarte simplu, de

Deslușit plecarea lui

De la fața locului.

Însă ei  s-au repezit

Să îl scuipe pe pârlit

Văd acum că au greșit?

Cotroceniul i-a prăjit.

Cel mai rău e pentru noi

Vom vedea în turul doi

Cum se lupta doi lingăi

Amândoi la fel de răi

Nu sunt negri-n cerul gurii

Ci au suflet pradă urii

Ura pentru noi poporul

Ce lovit e cu toporul

Coadă fi-va domnitorul

Noi vom suporta omorul

Ce ne vine dinspre vest

De la vest sau răsărit

Și la est ei s-au răstit

Spun de cei de la palat

Sau răstit făcând un blat

Ne dau gazul ambalat

Într-un preț sclipind a șpagă

Nu știu ce-au cu noi, mai dragă

Unde ești tu Țepeș doamne,

Să mi-i iei puțin în coarne

Și punând mâna pe ei,

Să-i separi pe-acești mișei

De coșul cu mere bune?

Multe eu mai am a spune

Însă eu spun, eu aud

Adevarul este crud:

Cât în coș vom accepta

Merele cu viermi în suflet

Și noi ne vom transforma

În mișei. Îmi vine-un urlet.

Lasă un răspuns

