Scrisoare deschisă…și lăsată așa

30 Iun

Am o vârstă la care dacă eram femeie mă aflam deja în menopauză. Deci adio ciclu menstrual. Primarul sectorului 6, om cu suflet  și cu reciclarea „în suflet”, s-a gândit probabil că aceasta este benefică și categoriei mele de vârstă. Spuneam mai sus că sunt bărbat, altfel de „bucurie” îmi revenea ciclul.

Ce s-a intamplat? Păi am trăit pe viu o reclamă TV. Aceea cu vecinul de la 4, care îl roagă pe un om influent din administrația blocului să-l ajute, că i s-a oprit apa. Influentul sună pe cel ce poate rezolva problema și îi spune: -“Taie-i mă și lumina”.

Aveam și eu o mașină din 2003, cu motorul cam uzat și neputând cumpăra alta nouă, m-am gândit la un fel de reciclare. Am reparat cu bruma de bani pe care cu greu am economisit-o, motorul. Am schimbat pistoane, supape, segmenți, tot ce se putea(mai puțin blocul motor). Am lăsat-o parcată în Drumul Taberei ,  cum parchează tot bucureșteanul, pe unde poate, că doar nu era să o parchez în șantierul metroului, urmând să-i cumpăr și o pompă nouă de benzină, pentru ca reciclarea să fie completă. Când în sfârșit am reușit să procur pompa de benzină, am constatat că îmi dispăruseră numerele de înmatriculare.  Am reclamat furtul la politie. Eram speriat că cei ce-mi subtilizaseră  plăcuțele, le puteau folosi punându-le la alt automobil  pentru a jefui vreo bancă sau pentru a face cine știe ce nelegiuire. M-a liniștit lucrătorul de politie care mi-a spus: ”-Prea te gândești departe. Ăștia sunt probabil niște găinari care vor face plinul cu benzină folosind numerele tale puse la o altă mașină, după care vor pleca fără să plătească benzina” .  Așa liniștit cum eram m-am dus la mașină să schimb pompa și…m-am “liniștit” de tot . Între timp se rezolvase problema, cred că prin telefon: “Ia-i mă și mașina!”.

Dacă eram femeie sigur îmi revenea ciclul și atunci aș fi propus pe primarul sectorul 6 pentru a fi campion al reciclării. Dar așa nu-mi rămâne decât să aștept niște alegeri în urma cărora să fie reciclat… primarul.

Cum ce am cu primarul?

Păi cei care ridică mașinile “parcate neregulamentar” cui credeți că dau o parte din banii luați fraierilor care își recuperează mașinile furate(pardon! ridicate legal)?

Mi-a spus cineva că eu am greșit. Că trebuia să schimb nu doar pistoanele, supapele, segmenții. Cică trebuia să schimb și blocul(scara, apartamentul), orașul, țara, continentul.

3 răspunsuri to “Scrisoare deschisă…și lăsată așa”

  1. Ivon Savulescu Iunie 30, 2014 la 18:17 #

    Nu te enerva! Traim in Romania!

  2. akuzatu Iulie 15, 2014 la 14:30 #

    • geluodagiu Iulie 15, 2014 la 21:20 #

      AKuzatu-le. îmi place că ai multe de spus. Și ai multe de spus pentru că ești atent la tot și la toate. Permite-mi un sfat, ca de la bătrân (observator pe pielea lui a două sisteme sociale), la tânăr.
      Când vrei să fii auzit, încearcă să nu spui prea multe deodată! Împarte doza în mai multe grămăjoare și injectează auditoriul în mai multe etape, până capătă dependență!.
      Dacă nu prea îmi intelegi sfatul, putem discuta la mine sau la tine pe blog, până când ne-om înțelege 😉

      Bun venit ! 🙂

Lasă un răspuns

