Natură moartă cu pisici

21 Iun

 

Stau atârnat în panoplie

O armă boantă în urcare

În palmă un piton mă doare

Căci e înfipt în carne vie

Sunt folosit pe post de coardă

De o pisică alpinistă

E însoțită de o hoardă

De torcători în casa-mi tristă

Mai jos, sub mine e o pernă

E cea a somnului de veci

Căderea îmi va fi eternă

Casa îmi este pe un beci

Sus e un port sau un peron

În care stau câțiva păstori

Crezând că au ajuns la tron

Cum au crezut de-atâtea ori

Habar nu au că-s într-o pensă

A timpului, ce se repetă

C-au fost furați pe-o ceață densă

Că-s personaje pe-o carpetă.

Timpul nu are nici o vină

Îi este perpendicular

Acoperă cu-a lui patină

Muzeul meu particular

 

 

 

 

 

 

 

 

6 răspunsuri to “Natură moartă cu pisici”

  1. alma nahe Iunie 22, 2014 la 14:44 #

    Eu aș fi zis, până la tine,
    Că „a îți fi perpendicular” e de bine.

    • geluodagiu Iunie 24, 2014 la 22:09 #

      E de bine numai că eu am folosit expresia asa cum o folosesc unii astăzi, ca și „mai țărane!” spusă unuia născut la oraș sau ca ” am adidasi …puma” 🙂 . Mai exact(deși e greșit) „îmi este perpendicular” și-a găsit sensul în limbajul nou orășenesc, de -nu mă interesează-

      Explicația mea e valabilă doar în cazul în care nu este vorba de „altceva” 😉 care e adevărat, când e perpendicular, e de bine.

  2. Carmen Pricop Iunie 22, 2014 la 18:32 #

    timpul nu are nicio vină,
    cum bine spui, că el nu trece,
    ci nouă clipa ni-i puţină
    când iute viaţa se petrece.

    • geluodagiu Iulie 1, 2014 la 22:10 #

      În timp și spațiu ne e dat
      Să ne mișcăm în lung și lat
      De ne mișcăm cu mach-ul 10
      Viața încet se va petrece
      Lumina de-o vom egala
      Îmbătrânirea va stagna
      Deci haideți sa ne luam de mână,
      Să nu mai apăsăm pe frână!
      Și vom trăi o viață-ntregă,
      Rotundă, fericită, dragă.
      Vom fi cu toți nemuritori
      De-atâtea ori, de-atâtea ori…

  3. ComiCultural Iunie 23, 2014 la 15:11 #

    Nu stai deloc rău cu simțul umorului, nici în versuri. Iar versificația ta respectă niște reguli pe care le văd din ce în ce mai rar respectate, nu zic pe unde…

    • geluodagiu Iulie 1, 2014 la 22:14 #

      Să inteleg că sunt un comi-cultural? 😉
      Mă bucur că mai găsești timp să citești prostioarele mele.

Lasă un răspuns

