Puterea…obișnuinței

4 Iun

Românul s-a obișnuit să spună

“Dă-ne tu Doamne  viață bună!”

Apoi se plânge, cum că Domnul

La viața bună nu dă tonul.

Eu spun că ruga e mai bună

Când punem și un vot în urnă

Avem acum vreo șase luni

În care de-avem ochii buni

(Vorbesc de ochi legați de minte)

Poate vedem un președinte

Unul mai bun ca domnul Ponta

Ce pare-a fi mai mult…din contra

Eu vă voi spune omeni buni

De-a lungul celor șase luni

Ce cred eu despre cineva

Pe care eu îl voi vota.

Am să vă spun în fel și chip

Voi face și videoclip

Voi scrie-n versuri și în proză

Dar voi păstra ș-o mică doză

De scepticism, de va fi cazul

Să evitam cu toți necazul

Ce de un timp ne urmărește

Poate așa ne ocolește

 

 

 

Un răspuns to “Puterea…obișnuinței”

  1. Ivon Savulescu Iunie 4, 2014 la 16:48 #

    Poate gasesti unul care sa merite votat!

Lasă un răspuns

