Cuvânt din gând sau…

26 Mar

 

 

Image

Cuvântul este tibetan

Eu stau cu nas turtit pe geam

Aștept răspuns, el însă…neam

Privesc ceva pe un ecran

Un grafic care încă…bate

O coasă mă înțeapă-n spate

Dorește linii uniforme

Să iasă suflete din forme…

De multe ea habar nu are

N-a auzit de re-ncarnare

Eu mă prefac că nu o simt

Ea nici nu știe că o mint

***

Mă simt un tibetan smintit

Ce tinde către…infinit

4 răspunsuri to “Cuvânt din gând sau…”

  1. OrhiKamyDeea Mai 13, 2014 la 14:06 #

    Asa imi este mai usor sa tin pasul 🙂
    Bine v-am gasit si aici si multumesc de invitatie 😉

  2. Ivon Savulescu Mai 13, 2014 la 15:49 #

    Infinitu-i covrig copt
    doua cercuri fac un „opt”
    cercul e perfectiune
    doua ce inseamna? Spune!

    • geluodagiu Mai 13, 2014 la 16:35 #

      Grea acestă ghicitoare!?!
      Două cercuri… și doi oameni
      Ar isca o întrebare.
      Aș putea răspunde oare,
      Că ei sunt cam duși cu cercul,
      Fiecare cu al lui?
      De-i luam însă pe de-a-ntregul
      Asta-i greu al dracului
      Nici nu caut un răspuns
      Este treaba ei și-a lui
      Un răspuns de nepătruns

  3. Ivon Savulescu Mai 13, 2014 la 17:44 #

    Din doi oameni „dusi cu cercul”
    Uite-asa apare „intregul”!
    Bun raspunsul, l-am notat
    Cercul e verificat.

Lasă un răspuns

