Când mă fac mare, vreau să citesc…contoare

24 Mar

 

De sunt izvor, pârâu sau fluviu

Voi deveni cândva o mare

Am șansa să devin cea Neagră

Așa întrezăresc în zare

Ori zaruri, cum o fi corect?

Eu habar n-am, că sunt prea mic

Dar studiez acest aspect

Fără noroc, nu ești nimic.

Când mă voi face însă mare

Aș vrea să fiu un cititor

Bătând la uși, citind contoare

Căci cititorul de contor,

Va deveni un om cu stare.

Nu văd ce altceva aș fi,

Citind cu râvnă cărticele

Cu pisicuțe, fantezii

Despre vampiri , cu floricele,

Cu inimioare,  dinozauri,

Vikingi și alte prostioare,

Cu răi sub formă de balauri…

Citesc dar nu prea înțeleg

Ar trebui să-nvăț engleză

Măcar pe ALL să îl dezleg,

Să nu mă scarpin tâmp la freză.

Apoi să trec la “Șoboranții”

Ori “Pixi” sau mai știu eu ce

Un manual  pentru prințese

“Ok sa Pollock”… ce e?

***

Eu sper că mă voi descurca

Printre povești și aventuri

Căci tare mult(cum spun) aș vrea

Să fiu produs unei culturi

Ce sigur mă va ajuta

Când voi ajunge și eu mare

Să fiu un mare cititor

Și să citesc multe contoare

Pentru “Enel” sau “Apa Nova”

“Gazprom” ori alte firme mamă

Nu cer prea mult, vreau să trec proba

Proba aceasta, mai cu seamă…(11)

 

Scris pentru  Spring SuperBlog 2014

 

 

Lasă un răspuns

