epitaf

20 Mar

Image

Eram copil în primii ani de școală

Dar mi-a rămas în minte-ntipărit

Un obicei din urbea mea natală

De toată lumea foarte folosit.

Era un domn, profesor de română

Ce ii ruga pe cei mai creativi

Să scrie versuri care să rămână

La căpătâiul celor… inactivi.

Priveam cum fluviul  dunărea(verb)

În matca-i unduindu-și trupul

Și mă gândeam  la soarta mea

De oaie ce-și așteaptă lupul.

La munte, te transformi în stâncă

La șes pământul îl îngrași

Pe malul Dunării poți încă

Aceste versuri tu să lași:

Lacrimi ce dați viată

Viața ați luat

Ați luat-o-n lacrimi

Lacrimi ați lăsat

7 răspunsuri to “epitaf”

  1. Irealia Martie 24, 2014 la 15:08 #

    Tot trist te găsesc? 😦

    • geluodagiu Martie 24, 2014 la 15:58 #

      tot…bas(ș)ca(eu o credeam pălărie) și rușinat(ba chiar și puțin speriat)

      • Irealia Martie 24, 2014 la 16:14 #

        Cin` te-a speriat?

      • geluodagiu Martie 24, 2014 la 16:54 #

        Singurătatea, în momentul când drumul se bifurcă și când nici măcar alegerea nu-mi aparține…Dacă mă gândesc mai bine nu e vorba de furcă în „bifurcă”, ci de…coasă. Dar ce mai contează…furci, coase, topoare…

  2. Irealia Martie 25, 2014 la 13:24 #

    Gelu, schimbă atitudinea, asta nu te ajută. Te rog. Habar n-am de ce să-ți spun să te agăți, dar precis există ceva, o notă muzicală, ceva. Vrei? Hai, vrei! 🙂

    • geluodagiu Martie 26, 2014 la 23:40 #

      iți mulțumesc din suflet(știu că asta sună banal câteodată), că te gândești la mine! înseamnă foarte mult

Trackbacks/Pingbacks

  1. Irealia | Gând unduindu-și cuvântul (XV) - Martie 27, 2014

    […] Priveam cum fluviul  dunărea(verb) În matca-i unduindu-și trupul Și mă gândeam la soarta mea De oaie ce-și așteaptă lupul. La munte, te transformi în stâncă La șes pământul îl îngrași Pe malul Dunării poți încă Aceste versuri tu să lași: Lacrimi ce dați viată Viața ați luat Ați luat-o-n lacrimi Lacrimi ați lăsat – Gelu Odagiu – Epitaf […]

Lasă un răspuns

