7

7 Mar

În ziua a 7-a, luna a treia(eeee… nu chiar luna, e o planetă numită Marte dar atunci oamenii priveau cerul și tot ce nu erau stele, credeau că sunt luni mai mici), se năștea gelu odagiu…

A! Eu sunt ăsta? Nu știam, că au trecut de atunci… 57 ani. Mulțumesc celor ce au pus  ștampila cu  „La multi ani” dar și celor ce nu au votat! Ăștia par a fi majoritatea absolută și trebuia să mulțumesc și eu cuiva de ziua mea. Cică așa se obișnuiește.

4 răspunsuri to “7”

  1. 9 Martie 7, 2014 la 20:51 #

    La mulţi ani! 🙂 Ai fost cadoul de 8 martie a mamei tale, nu? 🙂

  2. geluodagiu Martie 8, 2014 la 14:26 #

    Știu, nu sunt o prioritate…
    După 6 zile în care Dumnezeu a făcut lumea, în a 7-a, în care deja începuse lăuzia, și-a adus aminte și de mine. Nu-mi e nici mie clar dacă m-am născut în Lună(luna martie) sau pe Marte. Cred că pe Marte. Când eram mic tot auzeam…”Vai ce copil dulce!”(probabil că am fost făcut din marțipan, ca toți marțienii)

  3. Andreotti Martie 8, 2014 la 15:26 #

    Ahaaaaa!!! La mulți ani! Mulți ani frumoși și sănătoși înainte! Norocoși și buni să fie toți! 🙂

Lasă un răspuns

