Concurs

3 Mar

superblog-spring-logo
vorba vine…

(doar așa, din când în… gând)

2 răspunsuri to “Concurs”

  1. Andreotti Martie 3, 2014 la 21:38 #

    Mult succes! 😉

    • geluodagiu Martie 3, 2014 la 23:51 #

      Mulțumesc!
      Să-ți spun un secret(secret pentru că nu prea citește nimeni blogușorul meu, deci rămâne între noi) .Nu-mi plac concursurile și m-am înscris doar ca să pot citi ce scriu alții și din când în când, dacă vreo probă mă inspiră, să scriu și eu….de amorul scrisului(era să scriu…artei)

Lasă un răspuns

