stranieri

28 Ian

Gând-din-cuvânt

Am tot privit mereu afară

Ba peste gard, ba peste țară

Visând s-o dăm măcar în bară

Sperând să fim o titulară,

Nu tot speranță spre nimic

Și din rezervă, din om mic,

S-ajungem ca un ombilic

Campionatului. Tătic

Ne-a fost  un despot, Ceaușescu.

Ca pe un Cronos l-am dat jos

Iar Zeus-ul urmaș, Băsescu,

Ne-împins pe ușa cea din dos

Pe-al Europei stadion.

Să fim primiți am dat plocon

Și viitorul. Dar pardon!

-Ați fost primiți în stadion

Nu să jucați, doar să priviți

Stați încălziți, în joc de gleznă !

Să fiți într-una pregătiți

Așa, așa, ce dacă-i beznă?

***

De-ar fi o fabulă să scriu

Cu animale, chiar de-i dură,

Morala să desprind eu știu

În gură să v-o dau ca mură.

Morala:

Când cap nu ai și stai în beznă,

Rămâi pe veci în joc de gleznă.

 

Cuvântul era glezne. Noroc că am folosit gleznă de două ori în focul creației, poate așa înșel vigilența și nu voi fi arătat cu degetul… regulamentului

6 răspunsuri to “stranieri”

  1. irealia Ianuarie 30, 2014 la 11:47 #

    Nu fac nici politică, nici nu arăt cu degetul. Ultima pentru că nici n-am de ce, după cum ți-am spus și la mine, regulile nu-s stricte nici în privința asta. 🙂
    Mulțam pentru participare.

    • gelu odagiu Ianuarie 30, 2014 la 11:52 #

      Știam eu. Mă victimizalintam puțin 🙂

      • irealia Ianuarie 30, 2014 la 11:57 #

        🙂 Măcar atât, nu? 🙂

  2. ComiCultural Ianuarie 30, 2014 la 12:09 #

    Adevărul e că la gleznă era păcat să nu atașezi o beznă corelativă.
    Dacă, însă, tu te-ai angajat politic, eu am preferat bezna iubirii sub-plăpumare…

    • gelu odagiu Ianuarie 30, 2014 la 12:54 #

      Nu-mi mai aminti și tu de gleznă-beznă că iar mă simt muz(măcar și pentru că m-am jucat primul cu ele în emanația cuvântului) Si da, ai dreptate! văd că de la un timp am păreri aproape politice.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Irealia | Dinspre glezne se ridică niște gânduri… (VIII) - Februarie 6, 2014

    […] De-ar fi o fabulă să scriu Cu animale, chiar de-i dură, Morala să desprind eu știu În gură să v-o dau ca mură. Morala: Când cap nu ai și stai în beznă, Rămâi pe veci în joc de gleznă. – Gelu Odagiu – Stranieri […]

Lasă un răspuns

