„Daca vreau un tablou…

27 Ian

Mi-l fac singur cadou”

Copy-Paste(ca  tot românul)

Image

Andreotti, tot umblând cu capul in nori și ținând în mâna stângă(pe aceeași parte se află și inima mecanismului ce percepe cele mai mici cutremure) un penel pe post de creator de grafice(un gen de diagrame), a reușit să surprindă un moment, scurt cât patru anotimpuri, ce a modificat aproape total…scoarța.

Dorind să am aproape imortalizarea grafică a momentului, am cerșit șmecherește graficul. De cumpărat nu putea fi vorba. E greu de prețuit în bani(voiam să spun neprețuibil). Cred că nu mi-a fost înțeleasă aluzia( era în versuri și eu n-oi fi vreun poet). Atunci mi-am zis că voi proceda românește și voi avea și eu…decât o copie.

Un răspuns to “„Daca vreau un tablou…”

  1. Andreotti Ianuarie 30, 2014 la 18:15 #

    Păi de ce n-ai zis așa??? 🙂
    E drept, nu fac business cu schițele mele și nu o voi face vreodată, mi-e clar! Dar dacă o doreai, puteai să-mi zici pe șleau și ți-o trimiteam…Acum, văd că maniera copy/paste a funcționat și a fost mai la îndemână:)
    Să-ți fie de bine! 😉 Cu drag și altădată!

Lasă un răspuns

