Adio!

23 Ian

(de lângă aripi frânte, undeva pe paralela 45)

Se spune că am fost frumoasă
Frumosul era doar o casă
Primordial de ea vă pasă
Voi nu știați c-a fost aleasă
Să poarte suflet de mireasă
Astfel de suflet nu se lasă
Când în pădure-i ceața deasă
Indiferența voastră crasă
E sinucidere în masă
Nu știți dar sunteți într-o plasă
Timpul o face tot mai deasă
Ea vă transformă în carcasă
Goală de suflet, ea vă lasă
Sufletul meu scăpat de plasă
Pe voi vă plânge, căci va lasă
In lumea voastră cea hidoasă
Aveți mașină, aveți casă
Ce fericire dubioasă!
Mă duc. A Domnului mireasă
Am fost fără să vreau, aleasă
Eu vă iubeam pe voi, sfioasă
Si învățam sârguincioasă
Să vă ajut, mărinimoasă.
Voi m-ați lăsat în ceata deasă
Domnul vă ierte! Generoasă,
Eu v-am iertat. Vouă vă pasă?

Lasă un răspuns

