duzină de cuvinte…netabelată

16 Ian

Ce-o fi aceea blogosferă?

Căci Dex-ul încă n-o încape

Să fie  o rechinosferă

Care pândește între ape?

O perioadă de clemență

Au prins doar cei ce au bălit

Si card citit chiar și de-a dreapta(drac)

Cu mult nesuflet și-au dorit

Să aibă ori să fie. Treapta

Aceasta când au depășit

Se bat prietenos pe greaban

Spunându-și că au reușit.

Își dau brevet de blogosferici

Se dau rotunzi, sunt în cetate

Privesc de sus, ne ezoterici

Cu blog bucolic, de la sate.

Deși e doar un colportor

In blogosferă c-o tarabă

Un brevetat, superior,

Il critică cu mare grabă

Pe-ncepătorul țărănist

Că diacritice nu are

Că prea se dă mare artist

Sau că fumează. Întrebare:

Nu ai pisică? Vai ce trist!

Ești un golem în peisaj

Si tot ce spui este blasfemic

Loc pentru tine în colaj

Nu e. Nu vezi că ești anemic?

***

Pe țelul vostru grandios

Poate am pus prea mult acid

E doar acid virtualos

N-o luați și voi ca genocid!

***

Adio!…și rămân timid.

2 răspunsuri to “duzină de cuvinte…netabelată”

  1. gelu odagiu Ianuarie 16, 2014 la 20:52 #

    autocomentare

    De unde-atâta supărare?
    Văd traficul de vizitare,
    Tot scade fără încetare.
    Așa o mare deranjare
    Să fac cu-aceste prostioare?
    Să fie-așa cum spun eu oare?
    Să fiu eu o amenințare
    A bloggerilor în urcare?
    Procentul oare-i mult mai mare
    Decât spun eu în publicare,
    Al celor ce în așteptare
    Stau cuminței, îngenunchi(are),
    Să li se-arunce la picioare
    Un osișor puțin mai tare?

    Sunt condamnat la izolare?
    Deci pisicuțele au ghiare
    Le scot când eu, un oarecare,
    Am îndrăznit ne încadrare. 😉

    • gelu odagiu Ianuarie 16, 2014 la 21:46 #

      – Mai am un pic și am să mor,
      Îmi spune micul blogușor
      Așează-mă și tu la rând
      Tu nu mă vezi că sunt plăpând?
      Eu mă cobor la mintea lui
      – De vrei la rând, atunci să-ți pui
      Pofta de blogareala-n cui.
      Să te citească nimeni nu-i
      Dispus. Toți vor egali
      Cu cei din față, nu din coadă.
      Nu au nevoie de rivali
      N-au interes ca să te vadă
      Vreun cititor interesat
      Deci nu vei fi în veci tratat
      Prietenește. -Ai urcat?
      Treci înapoi, la așteptat!

Lasă un răspuns

