Doişpeina de curvinte

11 Ian

Colivă-mi Doamne like-uri multe,

In iubilură sexactigvă

Caneluridă-mi fete culte

Cât încă port falusactivă!

Cât mai simt florii corolarma

Cătând asigurmand pereche!

Să le dezmâţ păianjenrama.

Singurmasturbe-ntr-o ureche

Să scape de exasperanţe

La curci să fiu un curcosaur

frecătorcând în noi cadențe

Olimpotab să fiu, cu laur.

***

Ce vis fictivaievea muamăăă!!!

Ghenar-ul este iarnarcotic

Fata iluziemorgană

Ce îmi apare-n văztuneric

Vienelar Sisiprinţesc

Îmi spune să mă duc la duş

Să scoţianrececăldesc

VisCupidonul psiriduş

Cine nu intelege prea multe din duzineala mea, poate vedea și alte combinații…de duzină..aici

        

 

 

 

12 răspunsuri to “Doişpeina de curvinte”

  1. psi Ianuarie 12, 2014 la 12:24 #

    nu prea ştiu de ce, linkul din tabel l-ai pus greşit-

    • Litere Stacojii Ianuarie 12, 2014 la 13:54 #

      Da, era gresit link-ul. Eu aseara nu am putut sa ii citesc poezia lui Gelu. 🙂

      • geluodagiu Ianuarie 12, 2014 la 17:57 #

        Nu am putut pune link-ul cu copy-paste în tabel și scriind semn cu semn, cred că sub influența poeziei „curviştină”, mi-a scăpat degetul aiurea 😉

      • Litere Stacojii Ianuarie 12, 2014 la 21:10 #

        Da, pacat ca nu merge sa dam copy-paste, eu mereu aleg titluri scurte pt Duzina :))

      • geluodagiu Ianuarie 12, 2014 la 21:41 #

        Eu sunt supărăcios 🙂 și nu o să mai pun în tabel duzinile mele. Când mă voi juca folosind cuvintele propuse, o voi face aici la mine(nu însă din cauza copy-paste-ului)

    • geluodagiu Ianuarie 12, 2014 la 17:13 #

      Probabil că nici tabelul nu mă vrea. Bine că mi-am dat seama la timp și mă retrag(poate mai târziu decât o cereau…”exasperanţele” unora)

      • psi Ianuarie 12, 2014 la 17:14 #

        iar începi? am corectat eu linkul. nu era vorba că nu te vrea cineva… însă tu alegi ce vrei să faci, nimeni altcineva.

      • geluodagiu Ianuarie 12, 2014 la 17:18 #

        Nu încep iar. Am încercat o dată. Cred că v-a și mi-a ajuns.

  2. Litere Stacojii Ianuarie 12, 2014 la 13:54 #

    Cu cele 12 curvinte ti-a iesit o poezie curvistina, dar frumoaasaaaa 🙂

    • geluodagiu Ianuarie 12, 2014 la 17:50 #

      Mulțumesc, dar frumos! 🙂

      • Litere Stacojii Ianuarie 12, 2014 la 21:09 #

        🙂

      • geluodagiu Ianuarie 12, 2014 la 21:18 #

        Mi-am permis sa modific: am pus „)” în loc de *. Cred că și tu ai pus degetul aiurea. Nu trebuia să modific?

Lasă un răspuns

