rol… într-o piesă ireală

10 Ian

Gând-din-cuvânt

Domnule “judecător”

N-am făcut nici un omor

Suflete  n-am tâlhărit

Eu mă simt blogger cinstit

Scriu ce inima îmi spune

Am și rele am și bune

Cum au toți prin blogosferă.

Simt ceva în atmosferă

Bloggerii își pun o mască,

O prăpastie se cască

Între cei ce joac-un rol

Şi cu sufletul lor gol

Dau verdicte și fac lege

Şi acei …ce nu-nțelege.

S-a creat o stratosferă

Dotată cu barieră

Pe acolo nu se trece

Doar dacă gândești la rece

Şi iți pui și tu o mască

Dacă nu, puneți o cască!

***

-Domnule” judecător”

N-am făcut nici un omor

-N-ai făcut dar ce contează

Stratosfera este trează

Mască n-ai, nu joci un rol

Ești periculos…parol(pe cuvântul meu)

Cine poate garanta

Că dacă te-oi achita

Nu vei lua „pișcotul” meu?

Mă ferește Dumnezeu?

Mai bine nu te achit

Nu e drept dar suntem chit

Nu mă placi și nu te plac

Ia de-aici și un capac

Cu ciocanul peste cască

Capra ta n-o să mai pască

Tu îmi ești de-acum vecin

Am să ți-o omor în chin!

pentru Casting, mergeți aici!

5 răspunsuri to “rol… într-o piesă ireală”

  1. dnchiriac Ianuarie 10, 2014 la 17:29 #

    Dupa cum scrieti…situatia pare nasoala rau!!!

  2. Irealia Ianuarie 11, 2014 la 10:04 #

    Știi cum văd eu lucrurile? Blogosfera e după chipul și asemănarea lumii.
    Nedreptăți, conflicte, interese, măști există peste tot în jurul nostru, de ce-ar fi virtualul mai cu moț?! Nu e, dar are o mare calitate: aici, alea rele se pot ocoli mai ușor, dintr-un buton. Lumea mea de dincolo de taste vreau să fie locul în care să dau peste frumos și bun, – norocul face că am mari șanse- nu peste urâtul pe care nu trebuie să-l caut, că mă găsește el, oricum. Nu am niciun interes să port lupte și aici.

    În altă ordine de idei, apropo de ultimul tău comentariu pe blogul meu, cred că ar trebui să completezi rubrica ABOUT, de pe blog, unde să scrii că predai lecții de chitară doritorilor, să lași o adresă de mail. Un banner pe care să-l afișezi în bara din dreapta, nu ar strica.

    O zi bună.

    • geluodagiu Ianuarie 11, 2014 la 11:41 #

      Ai perfectă dreptate!(eee, nu chiar, că nimeni nu-i perfect 😉 ). Asta spun și eu cu prostioarele mele. Constat și încerc să glumesc pe seama interdependenței dintre real și virtual. Poate că nu am destul har în a face asta și unii o iau personal, punând în mișcare un Crivăț cam… rece, în jurul ființei mele bloggerești 🙂
      Nu-i bai.
      Mulțumesc pentru sfat! am să încerc să-l folosesc dar îmi e groază de lipsa mea de cunoaștere în ale setărilor …lor, mamei lor…

      • Irealia Ianuarie 11, 2014 la 18:42 #

        E greu să ne înțelegem în scris și dacă vorbim direct, d`apoi dacă ne jucăm cu vorbele, așa cum faci tu. Ar trebui să știi mai bine: tonul face muzica! 😉 În scris e mai greu.

        Să completezi pagina Despre e ușor, intri doar în dashboard și cauți pagina respectivă unde scrii ce te reprezintă. Cu bannerul s-ar putea să ai bătăi de cap și nu știu să te ghidez, din păcate.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Irealia | Roluri prevestesc rubine (V) - Ianuarie 16, 2014

    […] … Bloggerii își pun o mască, O prăpastie se cască Între cei ce joac-un rol Şi cu sufletul lor gol Dau verdicte și fac lege Şi acei …ce nu-nțelege. – Gelu Odagiu – fragment din: Rol… într-o piesă ireală […]

Lasă un răspuns

