solfégiu-solfegíu

15 Dec

Gând-din-cuvânt

În Dex, cuvântul e solfégiu, un exercițiu dificil

Mutând accentual către “i”, devine imediat facil

Nici nu mai este exercițiu. Devine doar un solfegíu

Accentul când îl pui pe fustă, devii ușor un…fustangiu

6 răspunsuri to “solfégiu-solfegíu”

  1. irealia Decembrie 15, 2013 la 18:37 #

    🙂 Nu cred că există exercițiu căruia să-i lași ”greutăți” pe umeri. 🙂
    Îmi priește de minune definiția ta haioasă, mulțumesc.

    • geluodagiu Decembrie 15, 2013 la 18:40 #

      Să-ți fie de bine! 🙂

      Mă simt ca un element în tabel și ca Mendeleev, care propune un nou cuvânt în Dex, solfegíu
      Dex – solfegíu : unul care exersează în mod exagerat donjuanismul(se poate transforma ușor în penibil)

      • irealia Decembrie 15, 2013 la 19:01 #

        Mi-a fost! 😉

        Serios vorbind, dat fiind faptul că ai o asemenea ușurință de-a te exprima în versuri, dacă data viitoare vei simți nevoia să spui mai mult, fără să ajungi la dimensiunea Luceafărului, totuși! 😉 , o poți face. Ce-i drept, după ce va apărea prima pagină cu ce s-a creat în ediția pilot, cred că ne va fi mult mai limpede tuturor joaca. 🙂

        Nu ești un element, și acela nu-i un tabel adevărat! 🙂

        Eu țin minte c-am mai scris comentariul ăsta, dar mi l-a halit neantul. Bine c-am revenit.

      • viata de la zero Decembrie 15, 2013 la 20:39 #

        Mie îmi place ideea cu „un element în tabel”, ar fi haios un tabel cu „elementele” din blogosferă, cu atracțiile și antagonismele arătate „pe față”.
        Ma întreb dacă cei cu situl dex au observat o creștere semnificativă a traficului pe solfegiu, solfegia, am impresia că toți l-am abuzat zilele astea. 🙂

      • geluodagiu Decembrie 18, 2013 la 10:51 #

        Eu am abuzat Dex-ul aproape sexual.
        Am încercat să introduc cu forța în el, un cuvânt al meu…solfegíu

Trackbacks/Pingbacks

  1. Irealia | Solfegii - Decembrie 18, 2013

    […] Accentul când îl pui pe fustă, devii ușor un…fustangiu – Gelu Odagiu (Solfégiu-solfegíu) […]

Lasă un răspuns

