Irealia! primești cu joaca, pe față și…pe dos?

15 Dec

Gând-din-cuvânt

Când am văzut că-i rost de joacă
Mă bag și eu, mi-am zis în barbă
Dar m-a lovit în cap o bardă
Solfegiu oare o să-mi placă?
Nu vă gândiți că-s misogin
Că am scris bardă și nu bard
Dar eu sunt dincolo de gard
Si poate că ar fi un chin
Solfegiatul pentru mine.
Eu sunt un fel de urechist
Si teorie nu știu bine
Nu pot solfegia, sunt trist.
As încerca o șmecherie
Să pun accentul mai la dreapta ;)
Poate îmi merge, cine știe?
Si nu-mi e pedepsită fapta
De-mi merge cu accentul nou
Transform solfegiu-n solfegiu(cu accent pe i)
Azi fur un ou, mâine un… ou
Voi deveni un fustangiu
Voi fi un taur, nu un bou
***
As continua să aberez
Dar jocul pare serios
Crezând că poate vă distrez
Mă tem să nu iasă…pe dos

Lasă un răspuns

