blues 2

25 Oct

(continuare)

Oare cum voi putea folosi acest drept câștigat, pentru a-mi striga dorința de libertate?

Îmi încolțea în minte o formă de a cânta  Încercam să inventez o nouă limbă pe care să o folosim doar noi, în cântecele noastre. Era de ajuns să spunem în loc de” libertate” un nume de “fată”(„cioara cu țâțe”, „iapa cu curul negru”)?

Când mi-e rău, mi-e rău
Când mi-e bine, mi-e tot rău,
Pentru că ea(fata) nu mă iubește

… Ascultă la mine! nu merită
Si eu am iubit-o
Si prietenul meu și…

Da, ai dreptate, nu merită,
Nu a meritat niciodată
Dar și așa eu o iubesc și..

Când mi-e rău, mi-e rău
Când mi-e bine, mi-e tot rău,
Pentru că ea nu mă iubește

Așa gândeam să fie primul cântec, cu care urma să testez vigilența paznicilor.

Nici nu mi-am dat seama când a trecut ziua de muncă și când luna se așezase comod în fotoliu așteptând concertul lupilor urlători  Am căutat un loc mai izolat pentru ca publicul păzitor, în eventualitatea că va descoperii șiretlicul, să mă răsplătească doar pe mine cu “aplauzele” lui. 

(va urma)  

Lasă un răspuns

